Der er en række ting, der skal være i orden, så det er en god ide at printe denne vejledning ud.
Stole og borde skal Tilbage hvor i fandt dem, Borde på vogne i gang, Stole stables i 10 stk. og køres på plads.
Gulvene i hele huset skal fejes. Også i gangen.
Affaldsposer skal bæres i containeren ved parkeringspladsen. Nøglen til Container hænger i Køkken.
Tomme flasker og kasser skal fjernes.
Smadret porcelæn koster 30 kroner pr del. Det trækker vi fra depositummet.
Komfur, ovne og kaffemaskiner skal tømmes og gøres rene efter brug.
Køleskabet skal gøres rent, men I skal ikke slukke det.
Fryser skal tømmes og slukkes, efterlades åben og rengjort.
Glas og bestik skal tørres af og sættes på plads i skabene.
Griseri uden for forsamlingshuset skal ryddes op. Her tænker vi især på cigaretskod.
Opvaskemaskinen skal tømmes, og risten skal gøres ren efter sidste vask.
Efterlad køkkenet og huset som du gerne selv vil modtage det.
Hvis rengøringsassistenten skal gøre ekstra rent, bliver der trukket et rengøringsgebyr, der er 300,00 kr. pr. påbegyndt time.
Ud over det, håber vi, du får alletiders fest.